La conversa grande es la prosede corente de scrivores e pensores ci refere, construi e refina, e compara la labora de sua presedores, distinguida par scrivores en la canon ueste, e es la nom usada en la promove de la Grande libros de la mundo ueste publicida par la la Ensiclopedia Brites en 1952. Lo es la titulo de la volum un de la edita prima de esta colie de libros[1][2], scriveda par Robert Maynard Hutchins, e ance un volum ajuntable a la edita su (1990), scriveda par Mortimer Adler.

Seguente Hutchins, "la tradision de la ueste es corpida en la conversa grande cual comensa en la matina de istoria e continua asta oji"[3]. Adler ia dise:

Cual uni la autores en un comunia inteletal es la conversa grande en cual los partisipa. En la obras cual veni a pos en la ordina de la anios, on trova autores escutante cual sua presedores ia dise sur esta o acel idea, esta o acel tema. Los no ia escuta sola la pensas de sua presedores, ma ance responde a los e comenta sur los en formas variosa.

Referes edita

  1. Hutchins, Robert M. (1 April 2018). "The Great Conversation Vol I." Encyclopaedia Britannica Inc.. Retraeda en 1 April 2018.
  2. Hutchins, Robert Maynard (1 April 2018). "The great conversation: the substance of a liberal education." Encyclopædia Britannica. Retraeda en 1 April 2018.
  3. The Great Conversation, Encyclopædia Britannica, Inc., 1952.

Lias esterna edita