Etnojenese de la popla macedonsce

La etnojenese de la popla macedonsce es la evolui de un identia de la popla macedonsce. Lo ia comensa con la ariva de la slavicas a la rejion de Macedonia en la sentenios 5 e 6.

La majoria grande de macedonsces identifia oji como cristianistes ortodox este ci parla un lingua slavica sude, e comparti un erita cultural e istorial ortodox e bizantian-slavica con sua visinas. En la eda medieval, un identia macedonsce etnica o politica distinguida. Referes a "macedonsces" ia es variada, de un cosa jeografial a un cosa governal

La conseta de un etnico macedonsce, distinguida de sua visinas balcan e ortodox, es un relativa nova, emerjinte in la sentenio 19, e esta ia es composada par la politica de la governa iugoslavica de la desinio de 1940. Rexercores moderne reconose ce tota nasiones es construis moderne. An etnicos con istorias longa es marcada par noncontinui clar con la "pasada antica" e la "reinventa" en la promove de nasionalisme nasional. La idea de un identia etnica per la macedonsces no es tro diferente de cualce otra nasion, estra ce lo es plu resente.