Un fem es tradisional definada como un umana fema e matur, pd no un enfante, ma la borda entra un adulte e un adolesente es comun nonserta. En biolojia, un fem es un umana con la organos de seso fema, cual es nesesada per la conseti e pare de enfantes. En ajunta, un fem tipal ave otra cualias fisical, como senos, per nuri enfantes e per atrae un amor.

Greve Internasional de Femes, Parana, Arjentina, 2019

An si la sinifia biolojial es un realia, los no es nesesada en tota casos. Alga omes ia ave tratas medical, incluinte sirurjia, per deveni, a min esterna e en situas sosial, un fem. Cultures moderne tende aseta los como femes, an si multe cultures e individuas no acorda. Otra persones es "interseso", pe es naseda con cualias fisial de seso cual no conveni un jenero o la otra. Jeneral, los eleje vive (o, tipal, la jenitores eleje per los) como un om o fem e, denova, en cultures moderne, los es asetada como los presente se.

En developa fetal temprana, embrios de ambos jeneros apare neutral. La apare neutral es plu prosima a la fema ca la mas. Un feto tipal developa como un mas si lo es esposada a un cuantia sinifiante de testosterona (tipal car la feto ave un cromosoma Y, eritada de la padre). En la otra caso, la feto tipal developa com un fema, e tipal car el ave un cromosoma X de la padre, o si la padre ia contribui no un X e no un Y. Plu tarde, a maturi sesal, estrojen femi un fem joven, e el reseta la cualias sesal de un fem adulte.

Promoves declara egalia de oportunia per ambos jeneros e diretos egal sin regarda a jenero. Par un combina de cambias economial e la efortas de la promove femiste, en la desenios resente, femes en multe sosias ave aora asede a careras ultra la roles tradisional de "sposa e madre". Ma plu bonis resta nesesada.