La jua de cartes James Bond es un jua divertinte de rapidia e memoria per du o tre juores. La gol de la jua es colie cuatro de un tipo en cada de la pilas cual resta ante tu (6 pilas per cada de du juores, 4 pilas per cada de tre juores.

Sean Connery, la ator ci ia presenta la rol de James Bond (25 agosto 1930 – 31 otobre 2020, la mesma dia cuando esta article ia es publicada asi)

Comensa par distribui ses pilas de cuatro cartes, fas a basa, a cada juor, e alora pone la cuatro cartes restante entre la du juores. Cuando pronto, revela la cuatro cartes en la sentro, e la jua comensa. James Bond es juada rapida, con no turnos, como un otra jua de esta tipo, Speed ("rapidia").

Juores pote regarda a un pila de cuatro a un ves, e pote intercambia sola un carte a un ves con los en la sentro.

Juores pote vide a un pila a un ves, e pote intercambia un carte a un ves con los e la sentro. Usante sua memoria de cual pila conteni cualce cartes, la jua es composada de intercambia cartes de la media a sua propre cartes asta on pote colie cuatro de un tipo en acel pila.

la comensa de la jua

Cuando tu colie cuatro de un tipo, tu pote revela la tota pila. Continua ua asta tu ave ses pilas de cuatro de un tipo, e alora on debe clama "James Bond" per gania.

An si esta sona fasil, recorda ce tua oposor es ance colie cartes cual tu gusta de la sentro. La jua es plu bon juada con un martini, secuteda, no jirada.