Join, or Die es un cartun political, desiniada par Benjamin Franklin e prima publicida en sua Pennsylvania Gazette a 9 maio 1754.

"Join, or Die" par Benjamin Franklin ia es resiclida per coraji la colonias pasada a uni contra la governa brites.

La publicida orijinal es la desinia prima conoseda de uni colonial produida par un coloniste brites en America. Lo es un xilogram mostrante un serpe taliada en otis, de cual cada es eticetida con la inisiales de un de la colonias american. England Nova es representada como un parte, en loca de la cuatro colonias cual lo ia es alora. Delaware no apare car lo ia es un parte de Pennsylvania. Georgia es completa ometeda. Tal, la serpente ave oto partes en loca de la des-tre colonias tradisional. La desinia ia apare con un editorial par Franklin parlante sur la "stato desunida" de la colonias, e ia aida fa sua punto sur la importa de la unia colonial.

La desinia ia es usada en la Gera de Sete Anios per simboli la idea ce la colonias nesesa es unida con la Rena de Britan per defeta la franseses e la americanes orijinal. Lo ia deveni un simbol de libria colonial en la Gera de Revolui American.