Kala es un lingua artal creada par Carlo sirca 2009. Lo usa ideas de otra linguas, natural e construida: La fonetica es fundida sur nahuatl clasica, con strutur silabal como japanes, e la usa de consonantes prenasalida como la linguas bantu. La gramatica ia es fundida orijinal sur japanes, ma plu tarda ance sur otra linguas.

La roles de parolas inclui nomes e verbos, e ance un colie de particulas (pd averbos autonom, preposadas, juntas, etc). En loca de ajetivos, lo usa verbos stante. La ordina de parolas en un frase es SOV, pd sujeto-ojeto-verbo. La formula nomin ave la ordina (determinantes-) nom (-cuantintes) (-verbo stante). La formula verbin es (averbales-) verbo (-alterante) (-averbo).

La unia de sinifia es la morfem, composada de un radis e afisas, e ance de parolas composada de du radises. Lo ave un eleje de multe afisas per indica detalias no comun indicada en linguas european, ma comun en multe linguas de la americanes orijinal.

Per vide un gramatica detaliosa, vade a la paje de la autor a https://footballbatsandmore.files.wordpress.com, e spesial la pdf a https://web.archive.org/web/20170711163853/https://footballbatsandmore.files.wordpress.com/2014/10/naho1.pdf