Monceria de El Escorial

La Real Monceria de San Lorenzo de El Escorial es un compleso cual inclui un palasio real, un basilica, un panteon, un biblioteca, un scola e un monceria. Lo es locada en la munisipa espaniol de San Lorenzo de El Escorial, en la Comunia de Madrid e lo ia es construida entre 1563 e 1584.

Vista de la Monceria de El Escorial

Lo ia es la abiteria de la familia real espaniol, la basilica es la loca de entera de la res de Espania e la monceria (fundida par la monces de la Ordina de San Jeronimo) esta ocupada par la frates de la Ordina de San Agustin. Lo es un de la arcitetas de la Renase con plu singularia de Espania e de Europa. Locada en San Lorenzo de El Escorial, lo ocupa un surfas de 33 327 m², sur la lado de monte sude de la monte Abantos, a 1028 m de altia, en la Montes Guadarrama. Lo es manejada par Patrimonio Nasional (Erita Nasional en lingua franca nova).

Lo ia es inventada en la dui du de la sentenio 16 par la re Felipe 2 e sua arcitetor Juan Bautista de Toledo, an si a pos ia partisipa Juan de Herrera, Juan de Minjares, Giovanni Battista Castello El Bergamasco e Francisco de Mora. La re ia conseti un compleso multifunsional, moncerin e palasin cual, formida par Juan Bautista de Toledo seguente la model de Traza Universal (trasa universal), ia orijina la stilo hererian.