La pan negra (deutx Pumpernickel) es un pan de segal tipal pesosa e pico dulse fada con la levada natural segal bruta moleda.

Un talia de pan negra.

Lo es liada a la rejion deutx de Westfalia, prima refereda en la anio 1450. An si no es conoseda si esta e otra referes plu temprana refere a la pan cual ta deveni conoseda como pan negra, la pan negra de Westfalia es distinguida par la usa de farina de segal bruta moleda e un periodo de formi longa, lo cual dona a la pan sua color tipal.

Cualias nural edita

Varia studias comparante la diferente panes ia es fada. En multe niveles, la panes conteninte plu farina de trigo intera es nural beneficante. La panes fada de farina de segal, par causa de sua basa carga glisemial, ta es spesial beneficante en redui la risca de un aveni cardiovascular. Tal, un studia ta mostra un 8% de diminui en la colesterol intera en sangue. En ajunta, la pan completa de segal ave multe otra cualias dijestal par causa de sua consentra alta de fibre. La ingredientes de la pan negra sujesta an plu cualias beneficante. Entre otra cosas, melasas es rica en minerales como fero trovada en pan, en cuando la zucares de la melasas es convertida en diosido de carbono, alcol (cual vapori en la coce) e varia asidas produida par lo. En ajunta, un fermenta longa de la pan, como en la resetas orijinal, ta boni sua dijestablia.

Lias esterna edita