Pangea prosima (acc Pangea ultima, Neopangea, e Pangea 2) es un super-continente futur posible. Seguente la sicle de super-continentes, esta pote aveni en la 300 milion anios seguente nosa eda. La organiza ipotesal developada par Christopher Scotese ia deriva sua nom de Pangea de sirca 300 milion anios ante aora. La conseta ia es fundida sur un esamina de sicles pasada de formi e rompe de super-continentes. Scotese confesa ce esta ipotese es plu fantasia ca realia, ma lo es fundida sur ideas vera.

Pangea Ultima ipotesal

Un super-continente es la fusa de tota o cuasi tota de la masas de tera en un continente contatante. En la senario de Pangea prosima, la sudui de la Atlantica ueste, su la este de la Americas, causa la sudui de la cresta de Atlantica media, segueda par la sedui continuante e destrui la basin intera de la Mar Atlantica, con la resulta ce la Americas e Africa e Europa contata lunlotra. Avenis simil va aveni en la Mar Indian. Lo es ance prediseda ce, como la plu de super-continentes pasada, la interna de Pangea prosima va es probable un deserto semi-secida e tendente a temperatures estrema.

Detalias edita

Sirca 50 milion anios pos aora, America Norde es prediseda como move ueste e Eurasia como move este, e posible a la sude, cual trae Britan plu prosima a la Polo Norde e Sibir a sude a latitudes sutropical. Africa es prediseda como colide con Europa e Arabia, cluinte la Mar Mediteraneo e formi un continente on pote nomi Afro-Eurasia. Un cadena de montanias va alora estende de Iberia, tra Europa sude, e a en Asia. Alga montes pote ave culminas tan alta como los en a Himalaias. Simil, Australia es prediseda como vade a Asia sude-ueste, causante la isola deveni compresada a la interna, forminte un plu cadena de montes e la continente cual on pote nomi Afro-Euraustralasia. A la mesma tempo, California sude e Baja California es prediseda como colide con Alaska, con nova cadenas de montes entre los.

Sirca 125 milion anios a la futur, la Mar Atlantica es prediseda como para largi e comensa redui car alga de la cresta de Atlantica media ia sudui. En esta senario, un cresta a la media de la Atlantica va es suduida prima. La Mar Indian es ance prediseda como deveni plu peti como la resulta de la sudui a norde de la crosta maral a en la vale maral. Antartica es espetada como move a norde, colide con Madagasicara e Australia, encluinte la resta de la Mar Indian) e crea la continente Tera Orientalis.

Cuando la parte restante de la cresta de la Atlantica media es suduida su la Americas, la Atlantica va clui rapida. Sirca 200 milion anios a la futur, la Atlantica es prediseda como clui intera. America Norde es prediseda como ja colide con Africa, ma en un loca plu sude ca do lo ia vaga. America Sude es prediseda como envelopa sirca la punto sude de Africa, enclui completa la Mar Indo-Atlantica. La Pasifica va deveni multe plu larga, encluinte sirca dui de la tera.