La politeisme celta, ance conoseda como paganisme celta ensirca la credes e praticas relijial a cual ia adere la popla de la eda de fero en Europa ueste oji conoseda como celtas, entre 500 aec e 500 ec, estendente de la periodo de La Tène e la eda roman, e en la caso de la celtas isolal, la edas de fero brites e eres.

La politeisme celta ia es un de la relijios politeiste xef de la eda de fero de la familia indoeuropean. Lo ensirca un grande grado de varia jeografial e cronolojial, an si "a pos esta diversia, larga similias strutural pote es detetada" permetente un "omojenia relijial fundal" entre la celtas.

La panteon celta es formida par multe nomes de dios rejistrada, ambos de la etnografia elinica-roman e epigrafia. Entre los la xef es Teutatis, Taranis e Lugus. Figures de la mitolojia eres medieval ia es sitada par mitolojia comparada, interpreteda como varias tarda de dios isolal precristian.

Seguente la concista de Galia par la Impero Roman (58-51 aec) e de Brites sude (43 ec), la praticas relijiosa celta a comensa mostra elementos de romani, resultante en un cultur miscada galo-roman con sua praticas relijiosa propre con sua propre colie de dios como Cernunnos, Artio, Telesforo, etc.

En la sentenios 5 e 6 tarda, la rejion celta ia es cristianida e la tradisiones relijiosa ia es sustituida. An tal, la tradisiones politeiste ia lasa un erita en multe nasiones celta, ia influe mitolojia plu tarda, e ia servi como la funda de promoves relijial nova, neopaganisme celta en la sentenio 20.