Spirito (un la usa de la parola en lfn) refere a un aspeta noncorpal de un person (o otra vivente), a veses tratada como continua esiste pos mori. Otra sinifias inclui otra esentes nonmaterial, como anjeles o demones, o un cualia de Dio. Lo es usada ance como un metafor per la esense de alga cosa, an si no espresada clar.

La spirito, en multe tradisiones relijiosa, filosofiste, e mitolojial, es la esense noncorpal de un vivente. En Elas antica, la spirito o psice (ψυχή psūkhḗ, de ψύχειν psū́khein, "respira") es la capasia mental de un vivente, incluinte razona, carater, emosia, consensia, persepi, pensa, etc. Dependente de la sistem filosofial, un spirito pote es o mortal o nonmortal. En la relijios abramica, sola umanas ave spiritos nonmortal, ma en alga setos, animales pote ave un spirito mortal. En la eda moderne, multe persones crede ce alga animales ave ance spiritos nonmortal.

Otra relijios, como Induisme e Jainisme, crede ce tota viventes, an la baterias la plu peti, ave, o plu esata es spiritos se mesma (nomida atman o jiva), e ave sua representa fisical - la corpo - en la mundo. La person vera es la spirito, e la corpo es sola un mecanisme per esperi la carma de acel vive. Algas crede ce an esentes nonbiolojial (rios, montes) ave spiritos, un crede nomida animisme. Filosofistes elinica, como Socrate, Platon, e Aristotele, crede ce la spirito (psice) debe ave un un capasia per razona, la usa de cual es la ata umana la plu divin. A sua prosede de defende, Socrate ia resoma sua instruis par dise ce Atinanes debe esele en consernas de la psice, car tota bones fisical depende de tal esele (Apolojia 30)

La acorda entre siensistes moderne es ce on ave no evidentes per suporta la esiste de la spirito. En metafisica, la conseta de spirito pote es a veses tratada como egal a la mente, per refere a la consensia e inteleto de la individua.