Strumentos de cordetas

Strumentos de cordetas es strumentos musical cual produi sona de cordetas vibrante cuando la cordetas es sonada en cualce modo.

Un arpa celtica
Un luto
Un violin
Un piano

Musicistes jua alga strumentos de cordetas par toca la cordetas con sua ditos o un plectro. Los jua otras par colpa la cordetas con un martel lejera de lenio, o par frota la cordetas con un arco. En alga strumentos de teclas, como la clavesimbal o la piano, la musiciste presa un tecla per colpa o toca la cordetas.

En strumentos juada con un arco, la juor frota la cordetas con un arco de capelas de la cavalo, cual causa ce los vibra. En la viola de rota, la juor opera un rota mecanical e presa un tecla cual frota la cordetas sur la rota.

La strumentos con un arco inclui la strumentos de la sesion de cordetas de un orcestra clasica (violin, viola, xelo, contrabaso) e alga otras (pe la violas de gamba usada en musica de la eda baroca, e violines usada en tipos de musica de folclor). Tota esta strumentos pote ance es tocada con la ditos, un tecnica nomida "pizicato".

Un varia de tecnicas es usada per sona tonos a la gitar, incluinte toca con la ungias o plectro, tanje cordetas multiple, o an toca la cordetas a la trastes. La gitar eletrica pote usa ance la renuri de la fortador per crea sonas continuante. Alga strumentos es xef tocada, como la arpa e la baso. Otra esemplos inclui la sitar, banjo, mandolin, uculele, e buzuci.

En la plu de strumentos de cordetas, la vibras es transmeteda a la corpo de la strumento, cual comun inclui alga tipo de cava o area encluida. La corpo mesma vibra, e la aira a en. Esta causa ce la vibra de la cordetas es plu oiable e rica. Oji, alga strumentos depende de aumenta eletrica e pote ave un corpo solida.

Esemplos de strumentos de cordetas edita

La familia de la arpa:

La familia de la luto (pd con trastes):

La familia de la violin (pd, con arco):

La familia de la piano (pd, con teclas):