Corea Sude

(Redirijeda de Tehan)
Corea Sude
Informa jeneral
Capital: Seoul
Lingua ofisial: Corean
Dirije
Governa:
- Xef de stato: Yoon Suk Yeol
- Xef de governa: Han Duck-soo
Otras
Area: km²
Popla: 50 801 405
Densia:
PIB:
Mone:
Zona de ora:
Numero de telefon:
Interede:

Corea Sude, nomida ofisial la Republica de Corea (e ance conoseda como Tehan en elefen), es un pais en Asia este, e plu spesifada, en la parte sude de la penisola de Corea. Sua teritorio es composada ofisial de la intera de la penisola de Corea e isolas visina, cual es per la plu parte montaniosa. Tehanes ave un cultur distinguida urban, car dui de los abita en construidas alta cual es consentrada en la Area Capital de Seoul; 25 milion persones abita asi. Seoul, la capital de la pais, es la ses de la sites global xef, ave un economia cual es la sinco de la plu grande, e es la sete de la paises la plu sustable en la mundo.

En la sentenio 15, coreanes ia ave un cualia de vive ce ia es un de la plu bon en la mundo, e Sejong la grande ia inventa Hangul per promove alfabetisme entre la popla corean jeneral e ia capasi cualcun per aprende leje e scrive e per envia informa scriveda con fasilia, en loca de pasa anios per aprende xines antica complicada.

La site capital es Seoul.

La lingua ofisial de Corea Sude es corean (hangugo).

La cuantia de abitores en 2015 ia es sirca 50 801 405.

46,5% de coreanes sude no ave un relijio. En la anio 2005, 22,8% ia es budistes, 18,3% ia es protestantes, e 10,9% ia es catolicas roman, con 29,2% como cristianes. La coreanes sude ci no ave un relijio aumenta aora. En la anio 1945, sola 2% ia es cristianes. Otra relijios cual es en la pais es relijios nativa como chondoisme, suunisme, dangunisme, bocheonisme e daesun jinrihoe.

Otra sites in Corea Sude edita