Tictacto (acc "tre en un linia", "Xes e Os") es un jua, tipal usante paper e lapis, usante un grilia de tre par tre cuadros, sur cual la du juores scrive sua marcas - un X o un O - un turnos alterante. La gol es la ateni de tre de sua propre marca en un linia vertical, orizonal, o diagonal. Juores descovre pronto ce, si la juores jua la plu bon, la jua fini egal, pd no ganior o perdor. Donce, tictacto es plu comun juada par enfantes joven, ci no ia descovre la stratejia la plu bon.

Un esemplo de un jua de tictacto (de la sinistra a la destra), ganiada par la X
Un esemplo de un jua de tictacto (de la sinistra a la destra), ganiada par la X

Juas usante un table tre par tre pote es trasada a retro a Egipte antica, sur tables trovada sur telias de tetos datinte de sirca 1300 aec. Un varia ia es juada en la Impero Roman sirca la sentenio prima aec. Lo usa sola tre pesos, donce la juores debe move los a cuadros vacua asta un juor ateni la gol de tre en un linia, esata como la jua de molin con tre pesos per juor.

Tictacto es clar relata a tota juas como la molin e picaria, un jua de la americanes orijinal de la pueblos, de la sude-ueste de la SUA. On ave ance multe varias cual usa la mesma regulas como tictacto, ma usa tables plu grande o an tre dimensional, o usa un gol de plu ca tre en un linia. Go bang, gomoku, e pente nesesa sinco en un linia, e es juada sur tables de 15 par 15 o 19 par 19 (como usada per go)