Trinia

la crede cristian ce Dio es un Dio, ma tre persones co-eterna e co-sustantial, pd de un sustantia e aveninte con lunlotra tra eternia

La crede cristian de la Trinia (de latina Trinitas) dise ce Dio es un Dio, ma tre persones co-eterna e co-sustantial, pd de un sustantia e aveninte con lunlotra tra eternia. La tre es nomida ipostases: la Padre, la Fio (Jesus Cristo), e la Spirito Santa. La tre persones es distinguida, ma los es de un sustantia, esense, o natur. La natur es cual on es, ma person es ci on es. La crede de la Trinia no es developada en la Atesta Nova. Lo ia es prima formulada entre la cristianes temprana e la padres de la eglesa cuando los ia atenta comprende la relata entre Jesus e Dio en sua documentos santa e tradisiones a ante.

La Trinia Santa, depintada par Szymon Czechowicz (1756–1758)

Credes cual difere de trinialisme es nomida nontrinialisme, un categoria cual inclui bitrinialsme (un dio en du persones, o du dios) e monarcisme (relijio) (un dio, sin partes). Monarcisme pote es divideda entre monarcisme modal (un dio revelada en tre modos) e unitarianisme (un dio en un person).