Douglas Noel Adams (11 marto 1952 – 11 maio 2001) ia es un scrivor engles. El es la plu bon conoseda como la autor de La manual de autostopa galasial, cual ia comensa sua vive en 1978 como un comedia de radio ante deveni un "trilojia" de sinco libros, un serie de televisa, alga teatrales, un jua de computador, e en 2005 un filma major.

El ia scrive ance La ajenteria de deteta oliste de Dirk Gently (19876) e La ora de te longa e oscur de la spirito (1988), ia coscrive La sinifia de Liff (1993), La momento final per vide… (1990), e tre naras per la serie de televisa Dotor Ci. Pos sua mori, on ia publici un colie de sua labora, incluinte un novela nonfinida, como La salmon de duta en 2002.

Adams ia deveni conoseda como un portavose per animales e la ambiente, e un amor de autos rapida, cameras, e la computadores Macintosh de Apple.

El ia es un ateiste dedicada, e ia imajina famosa un stangeta consensa ci velia a un matina e pensa: "La buco en cual me es situada conveni multe bon a me, no? Lo es clar ce on ia crea lo per conteni ultima me!" La biolojiste Richard Dawkins ia dedica sua libro La ilude de Dio a Adams, scrivente a sua mori ce "la siensa ia perde un ami, la leteratur ia perde un inspiror, la gorila de monte e la rinosero negra ia perde un defendor brava."