Ecidnas parteni a la familia Tacigloside de mamales ci pone ovos. La cuatro spesies esistente de ecidnas e ornitorincos, es la sola membros survivente de la ordina Monotremato. Ecidnas abita en Australia e Gine Nova. Cuando matur, un fema pote pesa asta 4.5 kg, e un mas asta 5 kg. La longia de vive de un ecidna savaje es estimada como 14 a 16 anios. A sirca 33º C, la ecidnas ave un temperatur de corpo ativa plu basa ca la ornitorincos, ci ave la temperatur plu basa de tota mamales.

Ecidna de beco corta
Ecidna de beco longa

Ecidnas ia evolui entre 20 e 50 milion anios a ante, desendente de un monotremato plu simil a un ornitorinco. Esta asendente ia es acual, ma la ramo cual produi la ecidnas ia ajusta a vive sur tera. La ecidnas es nomida per Ecidna, un carater mitolojial ci ia es dui fem e dui serpente, car la animal ia es persepida como ave la cualia de mamales e retiles.

Los ave gamas corta e forte con garas grande, e los es cavores potiosa. Sua garas a sua gamas posterior es longida e curvida a retro per aida en escava. Ecidnas ave bocas peti e mandibulas sin dentes. Los come par rompe abrida troncos mol, montones de formicas, etc, e donce usa sua lingua longa e aderente, cual protende de sua beco, per colie la preda. La ecidna de beco corta come xef formicas e termitas, e la spesies de beco longa come tipal vermes e larvas de insetos. Ambos spesies no ave dentes e rompe sua comedas par mole los entre sua lingua e la fondo de sua bocas.

La saison de reprodui comensa en junio tarda e estende tra setembre. La mases crea linias de asta 10 individuas, la plu joven a la fini, cual segue la fema e atenta copula, un ativia nomida la sistem de "tren". Mases ave 4 penises, e usa du a un ves, cambiante cual es usada cada atenta. La femas ave du dutos de reprodui, e ovuli es stimulada par la spinos peti de la penises de la mas.

La fema pone sola un ovo cuorin, con un casca mol, 22 dias pos copula, e pone lo direta en sua pox. Cuando lo emerji, la bebe abri la casca con un "dente de ovo", simil a lo de retiles. Los emerji pos sirca 10 dias de jesta. La bebe nase en un forma larvin e fetin, e el suca lete de la pores de la du pesos de lete (monotrematos no ave tetas), e resta en la pox per 45 a 55 dias, cuando lo comensa developa un spino dorsal. La madre escava un tunel "enfanteria" e pone la joven, reveni cada 5 dias per teti lo asta sirca 7 menses. La enfante resta con sua madre asta un anio ante parti.