England es un pais en Europa e, plu spesifada, en la Rena Unida. Lo comparti un borda con Scotland en la norde e con Cimri en la ueste. Lo ance borda la Mar Eres en la norde-ueste e la Mar Celta en la sude-ueste. England es separada de Europa continental par la Mar Norde a la este e par la Manga en la sude. La pais covre sinco otis de la isola de Britan (cual es en la Mar Atlantica norde) en la sentro e sude de la isola. Plu ca 100 isolas peti, per esemplo la Isolas de Scilly e la Isola de Wight, es ance parte de la pais. La zona de ora de England es GMT. Lo es la parte de la Rena Unida con la plu persones, con entre 50 milion e 60 milion, pd sirca 84% de la abitores de la Rena Unida.

Bandera de England
Loca en Europa

La area cual es aora nomida England ia es abitada prima par umanas moderna en la periodo de la paleolitica alta; ma lo es nomida per la anglos, un de la tribus germanica ci ia abita ala en la sentenios 5 e 6. England ia deveni un stato unida en la sentenio 10. De pos la eda de descovre, cual ia comensa en la sentenio 15, lo ia ave un efeto cultural e legal importante sur la mundo. La lingua engles, la eglesa anglican, e lege engles - cual es la funda de la sistemes legal de lege comun de multe otra paises en la mundo - ia crese en England, e la sistem de governa parlamental de la pais ia es adota par multe otra nasiones. La revolui industrial ia comensa en England en la sentenio 18, e lo ia devein la nasion cual industri prima en la mundo.

La tereno de England es per la plu parte colinas basa e planos, spesial en England sentral e sude. An tal, on ave tereno alta en la norde (per esemplo, la Lake District montaniosa, e la Pennines) e la sude-ueste (per esemplo, Dartmoor e la Cotswolds). La capital es London, cual ave la urbe la plu grande en e la Rena Unida e la Uni European. La cuantia de abitores de plu ca 53 milion es 84% de la popla de la Rena Unida, e los es consentrada per la plu parte sirca London, la sude-este, e conurbes en la Midlands, la norde-ueste, la norde-este e Yorkshire, cada de cual ia crese como rejiones industrial major en la sentenio 19.

La Rena de England – cual ia inclui Cimri pos 1535 – ia sesa es un stato autonom a la 1 maio 1707, cuando la Atas de Uni ia reali la termas de la Trata de Uni de la anio presendente, provocante un uni political con la Rena de Scotia per crea la Rena de Britan. En 1801, Britan ia uni con la Rena de Er par un otra Ata de Uni per deveni la Rena Unida de Britan e Er. En 1922, la Stato Libre Eres ia gania autonomia de la Rena Unida e la stato ia deveni la Rena Unida de Britan e Er Norde.