Eritema infetosa es un de la maladias de enfantes cual causa erutas de la pel. Lo comensa con un febre, dole de testo, la eruta, e sintomes simil a cataro. Esta sintomes pasa; alga dias plu, la eruta reapare. La eruta es roja briliante e apare plu comun en la fas, spesial la jena. A veses, la eruta ta estende entre la oios sur la nas o sirca la buco. En ajunta a esta sintomes, enfantes comun developa un eruta roja e dentelin a la resta de la corpo, spesial la brasos alta, la tronco, e la gamas. La eruta dura tipal alga dias e pote pruri; alga casos ia aveni cual dura alga semanas. Pasientes es comun no plu infetosa cuando la eruta ia desapare.

Un enfante con eritema infetosa

Adolesente e adultes pote ave un artrite autolimitada. Lo mostra se con infla dolente de la juntas cual senti simil a artrite. Pasientes pote trova difisil la pasea e la curva sua juntas como polso, jenos, talos, ditos, e spalas.

La maladia es tipal no estrema, ma en alga grupos con riscas, lo pote ave seguentes seria:

Eritema infetosa es xef transmeteda par secretes de respira (saliva, muco, etc), ma pote es ance sperdeda par contata con sangue infetada. La periodo de incuba (entre la infeta prima e la comensa de sintomes) es tipal entre cuatro e 21 dias. Persones con la maladia es la plu infetosa ante la comensa de sintomes. Tipal, enfantes en scola, atendores de enfantes, enseniores, e jenitores es la plu probable esposada a la virus. Cuando sintomes es evidente, la risca de transmete es peti; donce persones sintomosa no nesesa es isolada.

Trata de eritema infetosa es normal suportante, car la infeta es comun autolimitante. Antifebrales es comun usada.