Taro es un planta (Colocasia esculenta) cual es cultivada prima per la se radis comable, e min comun, per la se folias comable. Lo es un de la plu vea plantas cultivada. Lo es cultivada a cada parte de la mundo con un clima tropical o sutropical; lo nesesa ce no es jelada.

Taro no pote comeda cual es cru; on debe coce lo ante ce on pote come lo. Ambos la radis e la folias conteni tan multe osalato de calcio (CaC2O4; calcium oxalate en engles, oxalato de calcio en espaniol) cual es venena. La coce destrui la calsio osalate, afin on pote coce lo con securia.

On crede ce taro ave la lo orijina en la area prosima de Bangladex, de cual lo ia difusa a ueste a Egipte e de alo a sude a Africa e donce, en tempos plu moderna, a la isolas de la Mar de caribe e la Americas. Ance, lo difusa a este a asia sude-este e la isolas de la mar pasifica.

En la isolas Hawai'i, taro (clamada kalo en la lingua hawai'i) ia es la come la plu major, usada per fa poi, un comeda fa de radis de taro, coceda e maxada a un pasta acuin.