La Baia Chesapeake (engles: Chesapeake Bay, pronunsiada "Txésapik Bei") es un estuario en la statos Maryland e Virginia en la SUA. Lo es situada en la rejion media-atlantica e es separada de la Mar Atlantica par la Penisola Delmarva, con sua boca situada a la sude entre Capo Henry e Capo Charles. La baia es multe importante pe la ecolojia e economia de la du statos e otras. Plu ca 150 rios major sorti a la baia, con un basin de 166,534 km2, cual covre partes de ses statos (New York, Pennsylvania, Delaware, Maryland, Virginia, e Virginia Ueste) e Washington, DC (la capital de la SUA).

La Baia Chesapeake, de satelite
La faro "Thomas Point" en la Baia Chesapeake

La baia es sirca 320 km longa de la sorti de la Rio Susquehanna a sua sorti a la Mar Atlantica. Lo ave un surfas de 11,601 km2, con un profundia promedia de 6.4 metres, e un profundia masima de 53 metres.

La baia es abitada par un varia multe grande de pex e avias. La nom es de un parola algoncian Chesepiooc, cual ia refere a un vileta "a la acua grande", situada asta la abri de la baia a la Mar Atlantica, o a la popla de acel vileta.