En mitolojia norsce Hel es un diva ci domina la rejion de la mesma nom, do el reseta un parte de la mor. Hel es atestada en la Edda poesial, la Edda prosal, la poesias en la Heimskringla e la saga de Egil, e en la Gesta Danorum de Saxo Grammaticus.

Hel, par Johannes Gehrts, sirca 1889
La enfantes de Loki, par Willy Pogany, 1920

En la fontes islansce tarda, descrives de la loca Hel es donada, e esentes variosa es descriveda como es enterada con cosas cual pote fasili sua viaja a Hel pos mori. En la Edda poesial, la viaja de Brynhild a Hel pos sua mori es descriveda, e Odin visita ance (ancora vivente) sur sua cavalo Sleipnir. En la Edda prosal, Balder vade a Hel a sua mor en la nara de Ragnarok.

En la Eddas e la Heimskringla, Hel es la fia de Loki, e es la sore de Fenrir e Jormungand. El es descriveda como encargada par la dio Odin como renor de la rejion Hel, locada en la mundo Niflheim. (Sua frates es cambiada a un lupo monstrin e un serpente jigante.) El es descriveda como dui blu e dui pal, e como avente un apare sombre, triste, e ferose. Hel rena sur casones vasta con multe servintes, e el ave un rol clavin en la revive atentada de la dio Balder.

Teorias ia es proposada sur la lias posible de Hel a figures cual apare en la evanjelio de Nicodemo en engles vea, e la saga de san Bartolomeo en norsce vea, ce Hel pote es un diva con paraleles en otra tradisiones indoeuropean, como Bhavani, Kali, e Mahakali, o ce Hel pote es no plu ca un personi de la loca de la mesma nom.