La Consilio Nordica es la corpo ofisial per coopera interparlamental formal entre la nasiones nordica. Formida en 1952, lo ave 87 representores de Danmarc, Suomi, Island, Noria, e Sveria, e ance de la areas autonom de la Isolas Faro, Calalitnunat (Gronland), e la Isolas Aland. La representores es membros de parlamentos en sua propre nasiones o areas, e es elejeda par acel parlamentos. La Consilio asembla cada anio en otobre o novembre e comun ave un asembla plu cada anio con un tema spesial.

La bandera de la Consilio Nordica

En 1971, la Consilio Nordica de Ministros, un foro intergovernal, ia es instituida per completa la Consilio. La linguas ofisial de ambos es dansce, norsce, e svensce, cual composa la lingua prima de sirca 80% de la rejion e es aprendeda como un lingua du par la 20% restante. La prosegues de la consilios es ance furnida en la otra linguas de la membros-nastiones.

La Consilio Nordica e la Consilio Nordica de Ministros es envolveda en formas variosa de coopera con areas visina, per esemplo la Asembla Baltica e Benelux, e ance Rusia e Schleswig-Holstein. Los ave sua xeferia enKobenhavn, Danmarc, con locas en cada nasion e multe ofiserias en nasiones visina.