La linguas turcica es un familia de a min 35 linguas parlada par poplas de Europa este, la Caucasos, e Asia, incluinte Sibir e Xina. Multe linguistes sujeste ce la linguas turcica es un ramo de la linguas altaica, con la linguas mongolica e la linguas tungusica, ma la lia no es forte.

Linguas turcica: SW (oguz) - roja; SE (carluc) - verde; NW (ciptxac) - orania; NE (sibir) - blu; ogur (txuvax) - purpur; haladj - jala

La linguas turcica ia orijina en un rejion de Xina ueste a Mongol, do proto-turcica ia es parlada sirca 2500 anios ante la presente. De lo, los estende a Asia sentral e plu ueste en la milenio prima.

La linguas turcica es parlada como un lingua nativa par sirca 170 milion persones. La lingua plu grande de la familia es turces, parlada xef en Turcia, con sirca 40% de tota parlores de linguas turcica.

La cualia distinguinte de turces, como armonia de vocales, aglutina, e asentia de seso gramatical, es universal en la familia. La linguas de turcica ueste es multe intercomprendable.

Linguas turcica edita

Turcica comun

Ogur

Haladj (khalaj)